“VIURE A VALLCEBRE”
Amb aquest programa volem afavorir el lloguer d’habitatges a persones que vulguin QUEDAR-SE A VIURE a Vallcebre. Volem que el jovent del poble s'hi quedi a viure, que els qui n'han marxat puguin tornar-hi, i engrescar noves famílies a escollir Vallcebre com el seu poble i la seva llar.
És un projecte pilot que s'està treballant amb la Diputació de Barcelona, el Consell Comarcal del Berguedà, i la Borsa d’habitatge de la Generalitat de Catalunya.
Si ets PROPIETARI/A d'un habitatge a Vallcebre, què et podem oferir?
- Informació i assessorament gratuït sense cap mena de compromís.
- A través de la Borsa d’Habitatge del Consell Comarcal del Berguedà podràs tenir avantatges addicionals:
- Assegurances multirisc i de defensa jurídica.
- Alvalloguer (règim de cobertura per a impagaments)
- Tramitació de contractes, fiança i canvi de nom de les companyies subministradores.
- Redacció inventari annex al contracte en cas d’immobles moblats.
- Seguiment i control del bon ús dels habitatges llogats.
Si BUSQUES HABITATGE DE LLOGUER per quedar-te a VIURE a Vallcebre, com et podem ajudar?
- Omple el "formulari lloguer Vallcebre" que trobaràs a l'annex de la dreta, i envia'l a (Necessites javascript per veure aquest correu-e) Així et podrem mantenir informat.
- Truca’ns i t’informarem sense cap compromís. (93.822.70.31)